• ik zie gezichten

    Als ik op beurzen rondloop met mijn camera, kan ik het niet laten om tussendoor foto's te maken van stopcontacten, elektrische apparaten en schakelaars. Waarom? Omdat ik er gezichten in zie. En daar word ik vrolijk van. Geen idee waarom. Maar inmiddels zit er al jaren een mapje op mijn computer met als titel 'gezichten'. Als facebook daar zijn gezichtsherkenning op los zou laten, komt het echter niet ver. Er staan allerlei foto's in van meubels, vazen en de eerder genoemde schakelaars, waar ik ooit een gezicht in zag.

    Het grappige is, dat ik niet de enige ben. Want degene die deze stickers heeft ontworpen, om lichtschakelaars een gezichtje te geven, compleet met snorharen, strikje en dergelijke, heeft vast dezelfde leuke afwijking.

    Of wat dacht je van deze kastjes, en van het vrolijke driehoek-boxje? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iedereen dit doet. Hebben jullie dit ook?

    Joke

    0 reacties → ik zie gezichten

    Een reactie posten